Zelenkasti sok od jabuke i mrkve

Da, ako nastavite ovo citati ocekujte da cete pozeliti nabaviti sokovnik za hladno presane sokove. Ja sam svog prvog kupila slucajno, uz blender. Blender se zavrtio puno puta, ali jos vise smo veselo okretali rucicu naseg prvog hladnopresajuceg sokovnika “na ruku”. Kako su sokovi koji su izasli iz njega bili nesto nadnaravno fino, a pri tome govorim o soku od svjeze glavice kupusa pomjesane sa jednom malom jabukom, izdatak za “veliki” sokovnik se desio nakon mjesec dana bildanja rucicom hladnostiskajuceg sokovnicica.

Kako izgleda “veliki” sokovnik pretpostavljam da znate, a ovdje je filmic u kojem se ovaj simpaticni momak zabavlja sa rucnim:

Ove zime sam u Bologni imala priliku isprobati topli hladnopresani sok od jabuke, mrkve, gingera i jos necega sto nisam zapamtila, naime simpaticni mladic mi je sastav soka izgovorio na talijanskog, i dio recepta se zaista izgubio u prevodu. Vrativsi se doma isprobavala sam razne varijante tajnog mi sastojka, i zakljucila da ga celer i persin posve dobro igraju. A i dodala sam jos jedan tajni sastojak – kardamom.

Dakle, recept ide ovako:

2 jabuke (preporucam neke pune soka, npr Fidji ili Granny Smith)

3 mrkve

(barem) 1 grana celera

pola sveznja persina

1,5cm gingera

jusna ravna zlica mljevenog kardamoma

Prvo ispresajte jabuke i stavite ih na zagrijavanje, iskljucite tik prije kljucanja. U njih umijesajte jednu jusnu zlicu kardamoma, i ostavite da ceka ostatak soka.

Ostale sastojke propustite kroz sokovnik, i jednostavno pomjesajte u sok od jabuka. Sok ce biti topao, ne prevruc, sladak na prvu, ali i pikantan od gingera na drugu. Ako cete ga piti prije spavanja, ujutro ocekujte zategniti kozu i manje podocnjake. Naime, ovo je detox i diuretik eliksir kakvog je tesko naci.

Ukoliko vam se ne da zagrijavati jabuke, mozete napraviti i kompletno hladnu varijantu, malo je drugacijeg okusa, ali jednako detoxicna kao i topla. Uzivajte, uzdravlje!